תקלה עולמית | תקלה עולמית ברשת האינטרנט הביאה לניתוק מאות אתרים

גולשים מכל העולם מדווחים כי אינם מצליחים לשלוח או לקבל הודעות בווטסאפ. תקלה עולמית הפריעה למיליונים לראות את פיד החדשות והתראות.


3mrhg8bf5dq Wm

בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות החברתיות מבית ענקית הטכנולוגיה פייסבוק.

תקלה עולמית. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. מדובר בבעיה עולמית שנגרמה עקב עדכון תוכנה לרכיב. לאחר שהאפליקציות הפופולריות WhatsApp פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול ועל כן לא ניתן היה לרענן את האפליקציות לשלוח הודעות או לפרסם תגובות כבר מהשעה 1900 לערך הבוקר שלישי הודיעו החברות על חזרה.

גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם. אפליקציית המשלוחים הושבתה למשך שעה קלה בשל תקלה עולמית ולא היתה אפשרות להזמין משלוחים. תקלה עולמית בשירות המשלוחים של וולט כלי חדש לניהול זמן.

משתמשי אנדרואיד ברחבי העולם מדווחים כי לא יכולים לפתוח את אפליקציית ה-Gmail וכי אפליקציות אחרות קורסות. גולשים רבים בכל רחבי העולם - כולל בישראל - גילו בשעות האחרונות כי שירות הדואר האלקטרוני של גוגל מסרב לשתף איתם פעולה. תקלה עולמית בגוגל - אפליקציות בטלפונים קורסות.

גם בפייסבוק ואינסטרגם נרשמות בעיות. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ פייסבוק ואינסטגרם עופר אשטוקר 041021 1911. משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית התקלה מורגשת בעיקר במרכז אירופה והמזרח התיכון לרבות ישראל.

אתרים גדולים קרסו בפתאומיות האתרים של CNN ניו יורק טיימס פייננשל טיימס הגרדיאן ובלומברג לא עלו תקלה נרשמה גם באתר של אמזון. זה כבר ביזיון. אלוהים ישמור אם תהיה תקלה ארוכה באמת בוולט התקלה בוולט חידדה את התלות באפליקצית המשלוחים הפינית בעלי רשת הגלידריות גולדה.

זאת לאחר שבמהלך השבוע ארעה תקלה באפליקציה שנמשכה ארבע שעות. בפעם הקודמת שהשירות קרס הזמינה החברה הפינית את הגולשים לנסות להזמין שוב תוך דקות - אך התקלה נמשכה כחמש שעות וולט. רבע מהמכירות שלנו -.

חווינו תקלה טכנית עולמית מתנצלים על אי הנוחות. כעבור שעות של תקלה עולמית. תקלה עולמית באנדרואיד.

לאחר תקלה נרחבת - אפליקציית וולט חזרה לפעול. תקלה עולמית בוואסטאפ פייסבוק ואינסטגרם. שיווק ופרסום בפעם השנייה בתוך שבוע.

תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת. גולשים ברחבי העולם מדווחים על תקלה בוואטסאפ פייסבוק ואינסטגרם. הסביה לשיבושים טרם ברורה.

הודעה ראשונה על התקלה הגיעה למייל האדום של ynet ומאז היא התגלתה. התקלה החלה בסביבות השעה 2000 ונמשכה כשעה וחצי. ד בתשרי תשפב 1509100921.

בסוף גיליתי תקלה עולמית רק אני אכלתי שריטה על זה שהווצאפ לא עובד. תקלה עולמית משביתה הערב יום ב את הפלטפורמות של פייסבוק כולל וואטסאפ ואינסטגרם. לכן אנא וודאו חלופה דרך נציגי הסמסטר כגון שמירה לוקאלית.

בפייסבוק טרם התייחסו לנושא. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק. תקלה עולמית בפייסבוק אינסטגרם וואטספ פרוייקט ארבעה קירות גג ומה שביניהם בקריות שישי לייב בחוצות המפרץ אאוטלט.

ככל הנראה התקלה נובעת מבאג בעדכון האחרון של האפליקציה. תקלה עולמית בוואטסאפ. תקלה עולמית מונעת מהמשתמשים להכנס ולבצע פעולות ברשת החברתית השייכת לחברת פייסבוק.

לא רק אצלכם. תקלה עולמית גורמת לאפליקציית גוגל לקרוס שוב ושוב במכשירי אנדרואיד. אפליקציית משלוחי האוכל חווה תקלה עולמית ולמשתמשיה לא מתאפשר להזמין משלוחים לביתם.

יהונתן גוטליב כה באלול תשפא 1602 020921. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות משתמשים רבים מדווחים על תקלה בוואטסאפ במסגרתה לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. לפני מספר ימים התרחשה תקלה.

הרשתות החברתיות המובילות. הרשת החברתית אפליקציית המסרים ווטסאפ ופלטפורמת אינסטגרם אינם זמינים. עדכון לאנדרואיד גוגל הפיצה עדכון לאנדרואיד ולדפדפן כרום לאחר שמשתמשי מערכת ההפעלה אנדרואיד חוו תקלות קשות.

תקלה עולמית גרמה לוואטסאפ אינסטגרם ופייסבוק לקרוס. זו היתה תקלה טכנית עולמית. עמית אוחיון amitohayon2 has created a short video on TikTok with music סחרחורת בדד.

תקלה עולמית בשירותי גוגל בעיקר בגימייל. וואטסאפ אינסטגרם ופייסבוק קרסו משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות בשלב זה טרם ברור מה גרם לתקלה ומתי היא צפויה להיפתר.


תקלה עולמית ברשת האינטרנט הביאה לניתוק מאות אתרים


תקלה עולמית נרחבת ווטסאפ פייסבוק ואינסטגרם נפלו כלכליסט


תקלה נרחבת ברחבי העולם עשרות אתרי אינטרנט נפלו סרוגים


שוב תקלה עולמית בוולט לא ניתן היה להזמין משלוחים במשך כשעה וחצי


תקלה עולמית שיבשה גלישה בעשרות אלפי אתרים כלכליסט


תקלה עולמית בוואטסאפ לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות סרוגים


W0zcbsaaeoa 1m


בפעם השנייה בתוך שבוע תקלה עולמית באפליקציית וולט מעריב


תקלה עולמית שיבושים בכניסה לאתרים כגון ניו יורק טיימס אמזון והארץ אנשים ומחשבים פורטל חדשות היי טק מיחשוב טלקום טכנולוגיות


חוזרים לעבודה התקלה הטכנית בשירותי וולט תוקנה גלובס


תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ פייסבוק ואינסטגרם אשדוד נט


משתמשים מדווחים תקלה עולמית בוואסטאפ פייסבוק ואינסטגרם חדשות 13


גולשים מדווחים על תקלה נרחבת בווטסאפ וואלה חדשות


תקלה עולמית בוולט ערוץ 7


Dzog3dfukkv1hm


נתק I קריסה חריגה תקלה עולמית בוואטסאפ בפייסבוק ובאינסטגרם נוחי גולד חרדים10


3g65bdljvnxj M


במשך שעות תקלה עולמית בטוויטר ישראל היום


תקלה עולמית אפליקציית גוגל קורסת

LihatTutupKomentar